Integrador/a Social

LLIÇÀ D’AMUNT

• Titulació en Integració Social o similar.

• Capacitat de treball amb infants i famílies.

• Autonomia, responsabilitat i bones habilitats socials.

• Disponibilitat per treballar en horari de tarda (divendres i, en un dels centres, també dissabtes).

Si t’agrada el treball comunitari i vols formar part d’un projecte amb impacte social real, anima’t a inscriure’t i suma’t a l’equip de Patis Oberts!
Des de Recursos Educatius per la Infància en Risc cerquem 2 integradors/es socials (o perfil similar) pel projecte Patis Oberts de Lliçà d’Amunt, un espai comunitari adreçat a infants i famílies que fomenta el joc compartit, la convivència i la creació de xarxa al barri.
• Acollir i atendre les famílies i infants participants al pati.

• Afavorir la relació i la creació de xarxa entre les famílies.

• Dinamitzar l’espai i organitzar activitats lúdiques segons l’assistència i l’interès dels participants.

• Registrar l’assistència.

• Controlar l’ús del material, vetllant pel bon estat i la recollida al final de cada jornada.

• Elaborar una breu memòria final amb les dades més rellevants del projecte.

• Titulació en Integració Social o similar.

• Capacitat de treball amb infants i famílies.

• Autonomia, responsabilitat i bones habilitats socials.

• Disponibilitat per treballar en horari de tarda (divendres i, en un dels centres, també dissabtes)

• Experiència prèvia en projectes comunitaris o educatius.

• Experiència en dinamització d’activitats amb infants i famílies.

• Coneixement del territori i del treball comunitari.

• Actitud proactiva i capacitat d’iniciativa.

• Contracte fix-discontinu, fins a final de curs, amb possibilitat de continuïtat el següent curs escolar.

• Dos projectes diferenciats (Escola Nova Espurna i Escola Els Picots):
• Durada: 06/03/2026 fins al 20/06/2026
• Jornada i horari:
o Escola Nova Espurna: 1,5h/setmana (hivern) i 2h/setmana (estiu). Divendres – Mes de març horari d’hivern (de 17h a 18:30h) i d’abril a juny horari d’estiu (de 17h a 19h)

o Escola Els Picots: 4h/setmana (hivern) i 5h/setmana (estiu) Divendres i Dissabte – Mes de març horari d’hivern (de 16:30h a 18:30h) i d’abril a juny horari d’estiu (de 16:30h a 19h).

• Retribució econòmica:
o 2h/setmana: 102,84 €/ bruts al mes
o 5h/setmana: 257,09€/bruts al mes

• Participació en un projecte socioeducatiu comunitari.

• Bon ambient de treball i suport per part de l’equip.

• Possibilitat de promoció interna