ÒRGANS DE GOVERN
Junta Directiva
Presidència i tresoreria
Jordi Llavina Esparza
Titulat en empresarials a la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Direcció Econòmica i Financera per la UOC. Actualment exerceix professionalment com Global Controlling Office Manager a Grifols Engineering, S.A.
President y responsable econòmic i financer a Recursos Educatius per la Infància en Risc (REIR).
Vicepresidència i secretariat
Daniel Juliá Galván
Nascut a Cadis el 26 d’octubre de 1976. Educador Social i Llicenciat en historia. Postgrau en intervenció estratègica en la resolució de conflictes de nens i adolescents. Format en el curs de Líders Socials escollits per la Unió Europea 3CREIX.CAT. Actualment és el Director/Gerent de REIR, ja que es dedica professionalment a la direcció de l’entitat. També exerceix com a docent al postgrau internacional d’emprenedoria social de l’UVIC (Universitat de Vic). Expert en fundraising i captació de fons, col·labora com responsable de polítiques socials i RSC d’empreses.
Càrrecs i recursos humans
Presidència i àrea econòmica
Jordi LLavina
Representació de l’entitat
Estudis econòmics i de viabilitat de l’entitat i els projectes
Creació de pressupostos
Gestió econòmica de la cartera de grans clients (DGAIA)
Direcció general i tècnica
Daniel Juliá
Representació entitat i federacions
Supervisió entitat
Consultoria social
R+D social
Formació tercer sector
Cap de projectes
Carol Gesa
Educadora Social
Supervisió, per donar una visió global i integral de tots els projectes que l’entitat gestiona a cada territori.
Creació, seguiment i avaluació dels projectes de Participació infantil.
Enllaç entre l’associació i els serveis municipals de cada territori, principalment em coordino amb els Serveis Socials i els responsables consistorials per valorar les necessitats i cercar els recursos i professionals de l’entitat que millor s’adeqüin a cada projecte, així com vetllar pel bon funcionament dels serveis.
Responsable dels projectes RAI-ESO als municipis de Canovelles i Montornès del Vallès. Coordinació i enllaç entre els responsables municipals i la Fundació Probitas. Detecció de necessitats i cercar els recursos i professionals de l’entitat que millor s’adeqüin a cada projecte, així com vetllar pel bon funcionament dels serveis.
Preparació de projectes, subvencions així com, justificació d’aquestes.
Suport en els Acompanyaments del Crae Santa Agnès i la Vinya.
Enllaç amb els voluntaris de l’entitat.
Coordinadora de projectes i RRHH
Lourdes Òdena
Educadora Social i responsable de RRHH.
Forma part de l’equip de REIR des de fa dos anys com a coordinadora de projectes socioeducatius en el municipi de la Roca del Vallès i coordinadora l’Espai Espavila a Granollers. Gestió dels RRHH de l’entitat.
Gestió del personal de l’entitat amb coordinació amb la gestoria i la direcció de l’entitat. Enllaç de REIR amb la gestoria pel que fa a les contractacions, altes i baixes del personal, control de baixes per IT, confecció de nòmines amb totes les incidències que puguin haver-hi durant el mes i enviament de les nòmines o calendari d’hores de serveis.
Enllaç entre l’associació i els responsables municipals del territori per valorar les necessitats del projecte socioeducatiu i donar la millor resposta quant a recursos i professionals amb el perfil més adient a les demandes plantejades, mantenint una avaluació i seguiment constant tant amb el Consistori com amb els/les diferents professionals encarregats de l’atenció directa.
Coordinació de l’Espai Espavila a fi que tots i cada un dels serveis que es porten a terme es puguin realitzar amb la màxima eficàcia.
Preparació de subvencions, ajuts i donacions, així com les seves justificacions i realitzar tots aquells tràmits administratius que es deriven de totes les tasques descrites.
Coordinadora de projectes
Mònica Cano
Educadora Social
Enllaç entre l’associació i els serveis municipals de cada territori, principalment amb els Serveis Socials i els responsables consistorials per valorar les necessitats i cercar els recursos i professionals de l’entitat que millor s’adeqüin a cada projecte, així com vetllar pel bon funcionament dels serveis.
Estudi de les necessitats de cada territori i adaptar la cartera i els serveis que Caixa ProInfància ha concedit a l’entitat. Fer el seguiment i avaluació dels recursos oferits des de Caixa ProInfància, així com fer tots els tràmits administratius que el programa comporta. L’avaluació i seguiment que comporta una coordinació amb els agents territorials implicats en cada cas (Serveis Socials, escoles, Instituts, EAP, etc.) així com un seguiment familiar.
Preparació de projectes, subvencions així com, justificació d’aquestes.
Cap àrea administrativa i financera
Cap àrea administrativa i financera
Míriam Querpache
Comptabilitat
Facturació
Gestió bancària
Compres i gestió proveïdors
Gestió clients
Captació de fons
Donacions
Gestió fons documental i arxiu
Comunicació i xarxes socials
Jaume Borràs
Relacions amb la premsa
Creació de continguts
Gestió web
Gestió xarxes socials