Mestre/a

 

MONTORNÈS DEL VALLÈS

Estar en possessió de la titulació de l’àmbit social com Educació Social, Educació Infantil i Primària, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, entre d’altres.

Experiència mínima d’un any en projectes amb infants de primària.

Capacitat per a treballar en equip i flexibilitat per a adaptar-se a les necessitats dels i les infants.

Si ets una persona compromesa, motivada i empàtica amb el desenvolupament integral de les persones, ens encantaria comptar amb tu!

A Recursos Educatius per la Infància en Risc busquem un/a professional de l’educació per incorporar-se a un projecte de lectoescriptura dirigit a infants en risc d’exclusió social de primer a tercer de primària a un centre educatiu de Montornès del Vallès. Aquesta persona tindrà la responsabilitat reforçar i millorar les habilitats de lectura i escriptura mitjançant estratègies lúdiques i educatives adaptades a les necessitats de cada infant.

Estimular: Desenvolupar i aplicar activitats pedagògiques que estimulin la lectoescriptura.

Crear: Dissenyar materials i recursos didàctics adaptats als nivells dels participants.

Seguiment: Avaluar i acompanyar en el progrés individual dels infants i ajustar les activitats segons sigui necessari.

Treball en xarxa: Col·laborar amb l’equip pedagògic i les famílies del centre educatiu per a assegurar l’èxit de l’aprenentatge. S’haurà de participar en comissions socials per treballar cada cas personalitzadament.

Promoure: Crear un entorn inclusiu i motivador que promogui l’interès per la lectura i l’escriptura.

Estar en possessió de la titulació de l’àmbit social com Educació Social, Educació Infantil i Primària, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, entre d’altres.

Experiència mínima d’un any en projectes amb infants de primària.

Capacitat per a treballar en equip i flexibilitat per a adaptar-se a les necessitats dels i les infants.

Coneixements en mètodes d’ensenyament de lectoescriptura.

Experiència en col·laboració amb entitats públiques i del tercer sector.

– Residència propera al lloc de treball.

Capacitat de decisió i motivació de cara a infants.

Contracte fix-discontinu

Horari i jornada: 13 hores setmanals. De dilluns i dijous de 16:45h a 19:45h, i dimarts, dimecres i divendres de 16:45h a 18:45h, més 1h de coordinació interna.

Salari segons conveni d’Acció Social en categoria graduat/da.

  • Incorporació prevista al febrer de 2025.
  • Horari i jornada: 13 hores setmanals. De dilluns i dijous de 16:45h a 19:45h, i dimarts, dimecres i divendres de 16:45h a 18:45h, més 1h de coordinació interna.