TREBALLADOR/A SOCIAL
Estar en possessió de la titulació d’educació social o estar habilitat per l’exercici de la professió per qualsevol col·legi professional d’educadores o educadors socials d’àmbit estatal. Tota persona que no la tingui, abstenir-se de presentar candidatura.
- Oferta
- Tasques a realitzar
- Requisits
- Es valorarà
- S'ofereix
- Altres dades d'interès
- Data i horari
- Duració del contracte
A Recursos Educatius per la Infància en Risc busquem un/a Coordinador/a projectes per incorporar-se a la nostra entitat social.
Serà el responsable de la planificació gestió i supervisió dels projectes dirigits a l’atenció i millora de la qualitat de vida de les persones vulnerables. Treballarà en col·laboració amb un equip multidisciplinari i serà l’enllaç entre l’organització, els/les beneficiaris i altres entitats públiques i privades. Aquest rol implica tant la coordinació tècnica com la gestió dels recursos humans, financers i logístics associats als projectes.
A més, ha d’assegurar que els projectes es desenvolupin dins dels terminis establerts, ajustant-se als objectius estratègics de l’entitat.
Planificació i execució de projectes:
– Desenvolupar i coordinar projectes socials orientats a la intervenció amb col·lectius vulnerables.
– Definir els objectius, metodologia, cronograma i pressupost dels projectes.
– Assegurar que els projectes compleixin amb els estàndards de qualitat establerts per l’entitat.
Gestió d’equips:
– Supervisar i donar suport a l’equip tècnic i voluntari implicat en l’execució dels projectes.
– Fomentar un ambient de treball col·laboratiu i motivador.
– Garantir la formació i el desenvolupament continu de l’equip al seu càrrec.
Relació amb entitats externes:
– Col·laborar amb administracions públiques, altres ONG i entitats finançadores.
– Facilitar i coordinar reunions amb actors clau per al desenvolupament del projecte.
– Redactar i presentar informes periòdics d’avaluació i justificació davant de finançadors.
Monitoratge i avaluació:
– Realitzar el seguiment i l’avaluació dels resultats dels projectes.
– Identificar i mitigar riscos que puguin afectar el desenvolupament dels projectes.
– Implementar ajustos per optimitzar l’impacte de les intervencions.
- Estar en possessió de la titulació de treballador/a social. Tota persona que no la tingui, ha d’abstenir-se de presentar candidatura (requisit indispensable). Es valorarà formació complementària o experiència en gestió de projectes de l’àmbit social.
- Experiència mínima de 3 anys en coordinació de projectes i/o posicions similars (requisit indispensable).
- Carnet de conduir i cotxe propi (requisit indispensable).
- Capacitat per gestionar múltiples processos simultàniament.
- Excel·lents habilitats de comunicació i interpersonals.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Alt nivell de compromís amb la missió i els valors de l’entitat social.
- Formació complementària en gestió de projectes (desitjable PMP o similar).
- Experiència en col·laboració amb entitats públiques i del tercer sector.
- Residència propera al lloc de treball.
- Capacitat d’adaptabilitat, creativitat i capacitació contínua.
- Català i castellà parlat i escrit
- Contracte indefinit
- Horari: Jornada completa 38h/setmanals, de matí i tarda a concretar.
- Salari base: 26007,67€ bruts anuals segons conveni col·lectiu d’acció social de Catalunya.
- Lloc de treball: Seu de l’entitat social (Granollers), amb de desplaçaments a altres seus o
territoris (es precisa carnet de conduïr) - Disponibilitat: Immediata o segons acord.
Si ets una persona compromesa, motivada i empàtica amb el desenvolupament integral de les persones, ens encantaria comptar amb tu!
Es valora formació complementaria o experiència en projectes de l’àmbit social i experiència amb
entitats públiques i del tercer sector.
Català i castellà parlat i escrit.
Mes de novembre
Dilluns a divendres en jornada completa (38h/setmanals) de matí i tarda a concretar.
Indefinit