Educador/a Social,
Mestre/a, Pedagog/a,
Psicopedagog/a,
Psicòleg/a
Estar en possessió de la titulació de l’àmbit social, preferentment d’Educació Social o similars com Educació Infantil i Primària, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, entre d’altres.
Experiència mínima d’un any en projectes amb infants de primària.
Capacitat per a treballar en equip i flexibilitat per a adaptar-se a les necessitats dels i les infants.
Si ets una persona compromesa, motivada i empàtica amb el desenvolupament integral de les persones, ens encantaria comptar amb tu!
A Recursos Educatius per la Infància en Risc busquem un/a professional de l’educació per incorporar-se a un projecte de lectoescriptura dirigit a infants en risc d’exclusió social de primer a tercer de primària a un centre educatiu de Montornès del Vallès. Aquesta persona tindrà la responsabilitat reforçar i millorar les habilitats de lectura i escriptura mitjançant estratègies lúdiques i educatives adaptades a les necessitats de cada infant.
Portarà a terme les seguents funcions:
• Estimular: Desenvolupar i aplicar activitats pedagògiques que estimulin la lectoescriptura.
• Crear: Dissenyar materials i recursos didàctics adaptats als nivells dels participants.
• Seguiment: Avaluar i acompanyar en el progrés individual dels infants i ajustar les activitats segons sigui necessari.
• Treball en xarxa: Col·laborar amb l’equip pedagògic i les famílies del centre educatiu per a assegurar l’èxit de l’aprenentatge. S’haurà de participar en comissions socials per treballar cada cas personalitzadament.
• Promoure: Crear un entorn inclusiu i motivador que promogui l’interès per la lectura i l’escriptura.
• Estar en possessió de la titulació de l’àmbit social, preferentment d’Educació Social o similars com Educació Infantil i Primària, Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, entre d’altres.
• Experiència mínima d’un any en projectes amb infants de primària.
• Capacitat per a treballar en equip i flexibilitat per a adaptar-se a les necessitats dels i les infants.
• Coneixements en mètodes d’ensenyament de lectoescriptura.
• Experiència en col·laboració amb entitats públiques i del tercer sector.
• Residència propera al lloc de treball.
• Capacitat de decisió i motivació de cara a infants.
Contracte fixe-discontinu.
• Horari i jornada: 13 hores setmanals. De dilluns a divendres de 17 a 20h i 1h de coordinació interna
• Salari segons conveni d’Acció Social en categoria graduat/da.
• Horari i jornada: 13 hores setmanals. De dilluns i dimecres de 17 a 20h.
• Dimarts, dijous i divendres de 17 a 19h
• 1h de coordinació interna.